czwartek, 19 stycznia 2017

Górski Zagajnik Druida!

Cześć,
dzisiaj przychodzę do was z moim pierwszym filmem na YouTubie. W jednym z poprzednich postów pisałam, że zastanawiam się nad nagrywaniem na YouTubie. Tak i dzisiaj postanowiłam, że rozpocznę tą przygodę z YouTubem. Dodałam przed chwilą pierwszy film, w którym pokazuję, gdzie jest Górski Zagajnik Druida w SSO. Stworzyłam taką serię: "Sekretne lokacje" i mam nadzieje, że wam się spodoba. Więc zapraszam was na mój kanał: Antonella Darkhand. Jak wpadniecie, to proszę dajcie suba, łapkę w górę i możecie nawet komentarz! :D O to i mój filmik:
Nie jest długi, bo tylko niecałe 50 sekund, więc co wam szkodzi zobaczyć? Liczę na was! :)
Anto ♥

1 komentarz:

  1. Fajny filmik, tylko rób dłuższe, bo przyjemnie się ogląda. Jest naprawde wiele lokacji w SSO, więc nie bój się o materiał :D Jak pokażesz wszystkie, to możesz rozpocząć serie np. z bugami, potem jeszcze inną itd. Zrobisz intro?

    Pozdrawiam i życzę sukcesów <33

    Jula :D

    OdpowiedzUsuń