niedziela, 1 stycznia 2017

Nocna impreza sylwestrowa!

No hej,
tu Anto. Dzisiaj nowy rok, dla nie wiedzących. :) I weszłam dzisiaj nocą po godzinie dwunastej na swoje konto na SSO. Zresztą wczoraj przesiedziałam cały wieczór z koleżanką na jej koncie i wbiciu jej dziesiątego poziomu. Ale to nie ważne, tak więc weszłam i pierwsze co zobaczyłam:
tłum ludzi. Drugie co zobaczyłam:
Aria Candlefall
Trzecie co zobaczyłam:
Melissa Seahall
No i oczywiście nie odbyło się bez zdjęć.
Ja zapominalska zapomniałam interfejs wyłączyć! Więc się nie wkurzajcie, że na każdym zdjęciu będzie widać mój interfejs! XD
Potem kupiłam fajerwerki i zaczęłam wystrzelać. Czułam się jak w realu oglądając te fajerwerki, które inni wystrzeliwali w tym samym czasie.



Następnie razem z Arią poszłyśmy na plażę FP, żeby rozpalić ognisko. Jednak musiałyśmy się wrócić, gdyż nie miałyśmy przy sobie kiełbasek. Tak więc po kupieniu poszłyśmy na ognisko.
Aria miała problem z siadaniem, bo miała za blisko konia.
Gdy usiadła poczekałyśmy aż ognisko się wypaliło i pojechałyśmy do kawiarni.
Aria znów miała problem, żeby usiąść, ale po chwili (dłuższej) jej się udało.
 
A to fotka, jak Aria robiła wszystko co w swojej mocy by usiąść w kawiarni:
Wyłączyłam tu interfejs! 
Jak zamówiłyśmy jedzenie, to przyszła moja mama i kazała mi iść od laptopa. :(
Tak więc spędziłam sylwester i uważam, że był to jeden z najlepszych, dzięki Arii. :D
Dozo w kolejnym poście!


1 komentarz:

  1. Oj tam, nie mów, że było świetnie dzięki mnie, bo aż się zbyt miło zrobiło xD
    Bez Ciebie też by nie było fajnie ♡

    OdpowiedzUsuń