czwartek, 5 stycznia 2017

Wbijam 15 poziom, repka do DUD?, mała sesja z mym dużym konikiem

No witam ponownie dzisiaj,
teraz post taki kilka razy dłuższy od poprzedniego, gdyż zrobię w tym poście kilka tematów. Mianowicie dzisiaj wbiłam 15 poziom. Tak, jestem bardzo to szczęśliwa z tego powodu. Zrobiłam również zdjęcie, jak mi brakuje ok. 5 PD do tego poziomu.
Tak, na zdjęciu powyżej, możecie zobaczyć, że mi tyle brakuje
Nowy poziom! :D
Ale też razem z tym 15 poziomem odblokowuje się DUD, ja: leniuszek, nie jestem fanem wbijania repki, a zwłaszcza, jeśli nie mam po tym żadnych zadań. A jednak muszę wbić te 1500 punktów repki w Valedale, żeby móc odblokować DUD. W sumie to dzisiaj mogłabym to wbić, ale jak już mówiłam - jestem leniem.
Ledwo się zmusiłam do zrobienia kilku zdjęć z Gajosem (moim koniem w SSO), ale teraz, gdy piszę tego posta, to mam przeczucie, że natchnęła mnie wena twórcza i mam ochotę się rozpisać jak na wypracowaniu z polskiego. Tak więc łapajcie fotki (oczywiście robiłam je chwile, przed napisaniem postu, ale co tam)



Dlaczego nazwałam to "małą sesją"? Ponieważ zrobiłam tylko dwa zdjęcia. Wieczór w SSO nie pozwala na zbyt dużo. W sumie to chyba na tyle. Dobrej nocki życzę,
  💕Anto 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz