piątek, 27 stycznia 2017

Zajawka aplikacji do źrebaków i nowy wygląd tworzenia postaci.

Hejo,
jak dobrze coś tu napisać. Już zaczęłam tęsknić za tym blogiem. Jako, że mam teraz ferie to nie mam na nic czasu. Wolę leżeć w łóżku i czytać książkę niż siedzieć przy komputerze. Wczoraj pojawiła się zajawka aplikacji do źrebaków. Nie mam pojęcia jak będzie to działać - słyszałam dużo plotek na ten temat i nie wiadomo, która jest prawdziwa. Wszystko się okaże jak SSO da nam więcej informacji! 

SSO również dodało nowy, ładniejszy wygląd tworzenia postaci, który pojawi się jak klikniemy w https://www.starstable.com/pl/creation
Wygląda to tak:
Wygląda to lepiej, niż poprzednia wersja. I plusem jest to, że można od razu przy rejestracji stworzyć postać. Gdy testowałam to, to było to dla mnie trudniejsze, a to muszę przybliżyć postać, a to oddalić.  Ale na pewno jest trochę lepiej niż poprzednio. 
To na tyle,
Anto :)
PS. niedługo zmieniam wygląd bloga! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz