wtorek, 18 kwietnia 2017

"Gold Sequins"

Cześć, tu Antonella! :)
Dzisiaj kolejny już post. Przygotowałam dla was strój o nazwie "Gold Sequins", co oznacza "Złote cekiny". Nazwę wymyśliłam od koloru bluzki, którą mam w tym stroju. Całość daje całkiem dużo umiejętności.
Muszę się przyznać, że dużym problemem dla mnie było znalezienie idealnego miejsca w którym mogła by się odbyć sesja., a brak Star Ridera mi tego nie ułatwiał. Ostatecznie zdecydowałam się na plac Aideen . A teraz nie przedłużając kilka zdjęć stroju:
Umiejętności podane powyżej są na 16 poziomie!
Czapka: Biały modny kapelusz (Moorland)
Bluzka: Beżowa kurtka jeździecka (Upadek gubernatora)
Rękawiczki: Czarne rękawiczki wiosenne (JPC)
Spodnie: Czarne spodnie jeździeckie (Miasteczko Srebrnej Polany) 
Buty: Czarne botki na jesień (JPC)

To na tyle, czeeść ♥


2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, bardzo ładny ten sweterek, taki elegancki!

    Ale jedna rada: proszę, powiększaj swoje zdjęcia, bo inaczej trzeba na każde klikać! ♥

    A ogólnie cieszę się, że znów napisałaś.
    Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i jeszcze coś, nominowałam Cię do Star Stable Tag! ♥ Info znajdziesz na moim blogu.

      Usuń