czwartek, 24 listopada 2016

Wieczorna sesja - ładne zdjęcia wieczorem na SSO?

Cześć,
w dzisiejszym poście pokażę wam moją sesję wraz z moim ukochanym startowcem - Starprincess. Starałam się zrobić piękne ujęcia i mam nadzieję, że mi się udało. Wieczorem na SSO trudno jest zrobić ładne zdjęcia, ale z włączonymi cieniami Star Stable wygląda magicznie, mimo, że w dzień te cienie psują nam jakoś grafiki. Zdjęć jest trochę dużo, ale ja się staram robić takie posty, więc spodziewajcie się tego codziennie. Mogę wam zdradzić, że w niedzielę będzie niespodzianka. A więc przejdźmy do zdjęć bez niepotrzebnego gadania. PS. Jeśli jutro będą podwójne star coinsy kupię sobie konia i napiszę wtedy o tym posta! :D











Przepraszam za widoczny kursor, ale gdy robię zdjęcia to nie myślę o nim, a nie mam za dużo czasu na bawienie się w zaklejanie. Niektóre zdjęcia wyglądają ślicznie, niektóre gorzej, ale nie są takie złe. Chyba. ;D
To na tyle. Do jutra! 
~Antonella~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz