sobota, 26 listopada 2016

Nowe animacje postaci.

Witam serdecznie!
Piszę do was dzisiaj, gdyż bardzo się nudzę i nie mam żadnego pomysłu na posta. Jednak jedyne co mi przyszło do głowy to zrobienie fotek nowego zachowania postaci. Zapewne już widzieliście je, ale czemu by tu nie przypomnieć o tym i nie opisać co o nich sądzę. Tak więc nowe animacje bardzo mi się podobają. Nasza postać stała się żywa, co bardzo mi się podoba. Jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiona do animacji postaci. Star Stable wreszcie zwróciło na nią uwagę. O to te obrazki, które porobiłam nudząc się.




Tak więc można tu ujrzeć przeciąganie się, odwracanie i otrzepywanie bryczesów, spodni. Można zauważyć, że nie ma cienia. Dlaczego? Bo wyłączyłam. Dlaczego? Bo mi się gra zacinała na cs'ach. :) Kupiłam też nowe ubranka, które macie na zdjęciach, jak wam się podobają. Możecie napisać w komentarzu coś, jak chcecie. I to na tyle!
Bajo,
~Antonella~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz