czwartek, 1 grudnia 2016

Wiem, że jestem do tyłu. Wszystkie nowości w SSO!

Cześć!
Przed chwilą wróciłam ze szkoły i dostałam natchnienia na post. Nie napisałam o nowościach!
Pojawiło się ich ogromnie wiele.
Pierwszą sprawą, którą chciałam napisać, jest to, że serwery są przepełnione, a ja nie mogę zmienić serwera, ponieważ mimo, że jestem wylogowana z gry to pokazuje mi, że muszę się wylogować. Jak napiszę posta to wtedy zmienię serwer na lasek na tablecie, mam nadzieję, że tam się uda.
Przepraszam, że nie przycięłam, ale nie miałam czasu.
Drugą sprawą nowa opcja na naszym profilu na stronie Star Stable.

Sprawą trzecią są nowe stajnie. Są prześlicznie pięknie niesamowite! Jestem pod ogromnie wielkim wrażeniem. Nie myślałam, że to będzie takie cudowne. niestety nie mam zdjęć, przez zapełniony serwer.

Po czwarte: zadania świąteczne w Jorvik. Nie ma co się rozpisywać. Rozczarowałam się, bo śniegu nie ma. 

Po piąte: moderatorzy pilnujący nas na chacie. Jak będziemy łamać regulamin to nam zablokują chat.

I to mi się wydaje, że wszystko.
~Antonella~

PS. Wyczekujcie czegoś związanego ze zbliżającymi się świętami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz