wtorek, 27 grudnia 2016

Poradnik - Jak ubrać się na mistrzostwa?

Cześć!
Chciałam bardzo podziękować za te 200+ wyświetleń. Jestem miło zaskoczona! :D Dla mnie to jest bardzo dużo, może dla was nie. ;D
Przechodząc do tematu posta to dzisiaj trochę się mam nadzieję rozpisać. Ten wpis będzie o mistrzostwach, a dokładnie to o tym jak ubrać się na nie by wygrać.
Ale zacznijmy od wyjaśnienia co to mistrzostwa, dla graczy, którzy nie wiedzą:
Mistrzostwa to zawody, w których się ściga z innymi graczami. Jest wiele mistrzostw w Star Stable. Powstały one głównie w większych miastach. W prawym górnym rogu dostajemy powiadomienia jak jakiś cs (skrót od mistrzostw) będzie niedługo. Cs'y odbywają się w dwudziestu osobowych grupach i można wygrać cztery nagrody:
Za 1 miejsce - złoty medal
Za drugie miejsce - srebrny medal
Za 3 miejsce - brązowy medal
Za wzięcie udziału - 25 szylingów Jorvik
Tak więc już wiemy co to są mistrzostwa, ale teraz jak się ubrać i swojego konia, że wygrać?
Przede wszystkim trzeba mieć dobre ubrania. Oznacza to, że mają one największą liczbę bonusów. Najważniejszym bonusem u postaci jest jazda. Natomiast u konia to szybkość. Najlepiej jest mieć:
bluzka z jazdą +8
kask z jazdą +4
rękawiczki z jazdą +4
spodnie z jazdą +5
buty z jazdą +5
A u konia:
ogłowie z szybkością +3
siodło z szybkością +3
czaprak z szybkością +3
podkowy z szybkością +2 (te od Conrada jak mamy 16 poziom)

Ale jak zgłosić się do mistrzostw?
Dla wielu graczy jest to banalne, ale i ja kiedyś tego nie wiedziałam, i szukałam tego w Internecie, ale nie znalazłam. Więc aby zgłosić się do mistrzostw trzeba być w pobliżu danego miejsca, gdzie zaraz się mają zacząć i kliknąć puchar nad postacią w polu startowym, jak będzie 5 minut do startu.
Mam nadzieję, że nie jest to za bardzo chaotycznie wytłumaczone. :)

Zalecam też brać do mistrzostw wytrenowane konie. Gdyż są one 15 razy szybsze od konia z 1 poziomem.

To na tyle, wiem, że i tak krótko, ale nie umiem się bardziej rozpisać na ten temat.

A wy co sądzicie o mistrzostwach? Lubicie brać w nim udział? Pochwalcie się ile macie medali!
~Anton~



1 komentarz:

  1. He he... Wstyd sie pokazać z tylko jednym złotym :'D
    Fajnie, że wytłumaczyłaś tu wszystko ;) Niektórym graczom się to bardzo przydaje... aż wspominam, jak miałam drugi lvl :')

    OdpowiedzUsuń