sobota, 31 grudnia 2016

Kupiłam kucyka! ;D

No hej,
tu Antonella. Kilka dni temu kupiłam kucyka! Dzięki temu mogłam zrobić zadania z wyścigiem dla kucyków. Nazywa się Smallflyer. Ta nazwa była przypadkowa. Może nie do końca. Wymyślając imię dla konia musiałam iść wynieść śmieci. Jak wróciłam to miałam akurat tą nazwę wybraną. Chcąc zamknąć tą ramkę z wybieraniem imienia przez przypadek nacisnęłam "Ok" zamiast "x". Tak więc o to mój nowy kucyk:


 Ta maść kucyka kosztuje 350 sc i jest dostępny na targu koni. Chciałam go już kupić kilka tygodni temu, ale nie miałam SC, a jak już miałam to nie było targu konia w Jorvik. 

Chciałam też bardzo serdecznie pozdrowić Arię Candlefall. Z którą się dzisiaj spotkałam, Aria,  jeśli to czytasz, to wiedz, że masz wspaniałego bloga. ♥

To na tyle, 
Anto <3

2 komentarze: