sobota, 7 stycznia 2017

Czemu by nie?

Witam serdecznie,
kilka dni temu bardzo się nudziłam i postanowiłam zrobić zdjęcia, jak odblokowuję DUD. Oczywiście nie zamierzam tu tych wszystkich zdjęć dać, ale jedno. Gdyż bardzo mi się ono spodobało, takie magiczne. ^^
Chciałabym zwrócić uwagę na okręg, w którym moja postać stoi. Przedstawia on słońce. Kręgiem słońca, jeśli mi dobrze wiadomo zajmowała się Anne. (jeszcze nie miałam tych zadań z kręgiem słońca) No i to trochę dziwne, że bez większej znajomości magii nasza postać może używać tego. Szczerze, to nie potrafię się zbytnio wypowiedzieć na ten temat, przez to, że nie miałam jeszcze tamtych zadań.
Wczoraj przeglądałam moje zdjęcia i trafiłam właśnie na te i zrobiłam takie se mema.
Podejrzewam, że ktoś już zrobił podobnego, ale nigdzie takiego nie widziałam. ;p Jeśli ktoś choć trochę interesuję się Harry'm Potterem to wtedy wie co to znaczy. Wystarczyłoby obejrzeć ostatnią część filmu. 
Dziwię się, że tak się rozpisałam na temat dwóch zdjęć, ale i tak ten post jest krótki, ale czuję wewnętrzną potrzebę coś tu napisać. 
💙Antonella💙
PS. Mam połowę 15 poziomu i nadal nie mam DZW, po jakich zadaniach się odblokowuję zadania do odblokowania DZW (te z Techno)

5 komentarzy:

  1. Siemka!
    Nie martw się ;)
    Ja również baaardzo późno odblokowałam DZW, a zadania z Techo -z tego co pamiętam- są po zadaniach z radnym itp. W sensie on cie woła i nie posiada klucza do bramy i jedziesz do zamku SP itp, na stronie SSO pisze:
    Aby mieć dostęp do Doliny Złotych Wzgórz musisz osiągnąć przynajmniej poziom 14 i musisz ukończyć pewne konkretne zadania. Jeśli jesteś powyżej 14 poziomu i ciągle nie odblokowałaś (-łeś) Doliny Złotych Wzgórz, nie martw się, po prostu kontynuuj dostępne zadania, a wkrótce odblokujesz Dolinę Złotych Wzgórz.
    Hm... ej w sumie nie zastanawiałam się nad tymi zdolnościami z nikąd, ale w sumie święta racja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, jak wielkim dla mnie wydarzeniem było odblokowanie dud! Okropnie się cieszyłam.

    A jeżeli chodzi o mema... pół roku temu lub nawet rok zrobiłam identycznego! XD Taki zbieg okoliczności. Zdjęcie w tym samym momencie, też z podpisem "Avada Kedavra", lel ^o^

    OdpowiedzUsuń